6 Temmuz 2014 Pazar

Eleştiriler İnsanları Olgunlaştırır

Elestirizm.com ' da yazan bir yazar tarafından 'Asaletin Şehri Londra' yazım eleştirilmiş ve Avrupa hayranı ilan edilmişim. Olumlu veya olumsuz her türlü eleştiriye açık olduğumu belirterek, gezi yazılarımın tüm kültür ve ülke karşılaştırmasından uzak olduğunu açıklamak istiyorum. Anadolu'da gittiğim bir köyde de Avrupa'da gezdiğim bir metropolde de mutlaka hayran olunacak veya yazacak güzel bir şeyler bulabilirim. Bunda kimseyi irite edecek bir yön göremiyorum. Ama dediğim gibi olumlu veya olumsuz tüm eleştirilere açığım, bunların beni sadece zenginleştirdiğine inanıyorum. 

1 yorum:

  1. O arkadaşın yazısını da okudum tabi ki siz yazınızda farklı bir kültürü anlatmışsınız öteki arkadaş ise önce kendi kültürümüzü tanımayı yeğlemiş diye düşünüyorum

    YanıtlaSil